7/14/2020

come back and q&a

hej, nie było mnie tutaj bardzo dawno, już nawet nie pamiętam jak się piszę... założyłam tego bloga równo 6 lat temu, usuwałam, edytowałam i dodawałam wiele postów. teraz jak widzicie, nie ma tutaj ani jednego wpisu. skończyłam liceum, zaczynam "dorosłe" życie, a co za tym idzie? mam troszkę więcej wolnego czasu i mogę poświęcić go na swoją samorealizację, pasję i... bloga. chciałabym na poważnie zająć się fotografią, przerabianiem zdjęć i pisaniem. zamieszczam tutaj małe q&a, aby odświeżyć informację o sobie i podzielić się odrobinę nowinkami z mojego życia. :) 

1.co zainspirowało Cię do pisania na blogu? 
zacznijmy od tego, że w podstawówce prowadziłam wiele dzienników, uwielbiałam czytać książki, co obudziło we mnie duszę humanisty i tak we wakacje między podstawówką a gimnazjum powstał ten blog, gdzie po prostu pisałam o moim życiu

2.miałaś kiedyś zawahania, aby zamknąć bloga?
miałam i tak robiłam, chociaż nigdy nie usunęłam go na stałe, raczej usuwałam tu wszystkie posty i zostawiałam pustkę, zawsze coś mi w nich nie grało, za bardzo dążyłam do perfekcji i chciałam, aby wszystko tutaj było idealne, niestety tak się nie da, ale niestety dopiero po 6 latach się o tym przekonałam

3.czujesz się lepiej w towarzystwie, czy w samotności? 
to zależy od sytuacji, są chwilę, kiedy o wiele lepiej czuje się z przyjaciółmi, czy moim chłopakiem, ale są też sytuacje, gdzie najchętniej schowałabym się pod kołdrą i została tam już na zawsze, ale myślę, że nie wytrzymałabym sama zbyt długo 

4.jakie trzy słowa najlepiej cię opisują?
uparta, pomocna, nieśmiała 

5.czytasz obecnie jakąś książkę?
czytam "czy wspominałem, że cię potrzebuję?" Estelle Maskame, ale nie czytałam w ogóle zwykłych książek przez trzy lata liceum 

6.co chciałabyś robić w przyszłości?
moja przyszłość jest bliżej niż dalej niestety, na razie czekam na wyniki matur, a kierunkiem na który złożyłam dokumenty jest zarządzanie 

7. jaki serial polecasz?
aktualnie nic nie oglądam, ale ze względu na to, że mamy wakacje, polecam obejrzeć stranger things 


polecam link do świetnej strony z sukienkami: https://www.simple-dress.com/



5 comments:

  1. Miło, że znów zawitałaś w blogosferze! Szkoda, że pozbyłaś się postów! Osobiście też miałam 2 letnią przerwę w blogowaniu, ale wszystkie posty pozostały. Są jak moje zapisane w dzienniku wspomnienia, do których często wracam:)

    ReplyDelete
  2. Również podane przez Ciebie trzy słowa w pewnym stopniu tak samo opisują moją osobowość :D
    Całkiem ciekawy kierunek wybrałaś :D Bardzo fajne Q&A :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Hey dear!
    I loved your post and already followed your blog! I want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wspaniały blog! Chcielibyśmy wyróżnić Twój post, jeśli to możliwe?
    Skontaktuj się z nami alina.wnuck-von-lipinski@uni-bayreuth.de

    ReplyDelete